HTML

heti5kepregeny

Teljesen személyes benyomások képregényekről, hátha előbb-utóbb összeáll az a fránya katalógus... + Gabi javaslatára kiírom, hogy egyéb képregényes dolgok is vannak már itt.

Friss topikok

  • -Szűcs Gyula-: Még mindig ez a világ legviccesebb képregénykritikája! :D (2016.12.15. 18:29) Szűcs Gyula – Budai Dénes: Cafe Postnuclear (2015)
  • NickelADeón: @woeisme815: Frissül, csak ritkán :) (2015.01.14. 10:48) Ma kaptam...
  • m.o.z.s.o.: most látom, hogy idézted a blogomat! köszönöm, és remélem, olvasóidnak is tetszett az ajánló és a ... (2014.02.16. 00:02) Mostanában nézendő...
  • woeisme815: Ritka ma az olyan blog, ahol nem cserélik le a mondatban egy-egy szép magyar szavunkat angolra. Ör... (2014.02.03. 20:35) Bolhás leszel...
  • Bayer Antal: Hát ez valóban nagyon szép fogás, és igen, érdekli a Képregénymúzeum blogot. :) Amennyire utána t... (2014.01.15. 11:15) 1936-ból a bolhapiacon

Linkblog

Szürkék között szürke

2009.05.28. 12:45 NickelADeón

Nem sok, de van pár olyan képregény, amit kiszórnék a gyűjteményemből. Megvettem vagy kaptam és nem tetszik, vagy egy 150 részes sztori 49. darabja, és úgyse lesz meg a többi 149. Vagy csak nem kell senkinek vagy még meghirdetni, börzére kivinni is lusta vagyok, pedig csak a helyet foglalja. Bizonyos gyűjtemény-szint fölött úgy tapasztalom egyre több mindent szórnak ki tulajdonosaik. Így például mostanában hogy Lipkától vásároltam, kiderült, hogy a tízezer +-os gyűjteményéből olvasás után rögtön eladja azokat a példányokat, melyek nem győzték meg teljes mértékben. Vagy mikor a múltkor Bayer Antal tartott otthon nagytakarítást, olyan képregényeket adott el, melyekért más fél fülcimpáját levágná magának (például Marvel Zombies első sorozat – erről lemaradtam, de a második sorozatot megvettem tőle). Ami az egyiknek felesleg, a másiknak kincs.

Ez egy ilyen képregény. Trillianban vettem, eredeti ár × 330 Ft-ért.

 

 

Cím: Ms. Marvel Annual #1

Szerző: Brian Reed

Rajzoló: Mark Robinson

Kiadó: Marvel

Megjelenés éve: 2008.

Eredeti ár: 3.99 dollár

Formátum: normál füzet

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://heti5kepregeny.blog.hu/api/trackback/id/tr421148738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mimus 2009.05.30. 08:58:13

olyan béna pontatlan rajza mint ami ennek van...
sajnos egyre több az ilyen hülyeidióta rajzoló
süti beállítások módosítása