HTML

heti5kepregeny

Teljesen személyes benyomások képregényekről, hátha előbb-utóbb összeáll az a fránya katalógus... + Gabi javaslatára kiírom, hogy egyéb képregényes dolgok is vannak már itt.

Friss topikok

  • -Szűcs Gyula-: Még mindig ez a világ legviccesebb képregénykritikája! :D (2016.12.15. 18:29) Szűcs Gyula – Budai Dénes: Cafe Postnuclear (2015)
  • NickelADeón: @woeisme815: Frissül, csak ritkán :) (2015.01.14. 10:48) Ma kaptam...
  • m.o.z.s.o.: most látom, hogy idézted a blogomat! köszönöm, és remélem, olvasóidnak is tetszett az ajánló és a ... (2014.02.16. 00:02) Mostanában nézendő...
  • woeisme815: Ritka ma az olyan blog, ahol nem cserélik le a mondatban egy-egy szép magyar szavunkat angolra. Ör... (2014.02.03. 20:35) Bolhás leszel...
  • Bayer Antal: Hát ez valóban nagyon szép fogás, és igen, érdekli a Képregénymúzeum blogot. :) Amennyire utána t... (2014.01.15. 11:15) 1936-ból a bolhapiacon

Linkblog

Caza egyetlen albuma

2009.06.04. 18:43 NickelADeón

Ezt a kötetet Szabitól vettem, néha meglepjük egymást ezzel-azzal, főleg ő engem, én meg viszonzom amivel tudom. Már találkoztam Caza nevével, de nem olvastam tőle semmit. De hát mivel Szabi hozta, szolnoki barátom műveltségéből fakadóan nem érhetett csalódás. Az Age of Darkness az egyik legszebb album, amit láttam. A sztorik hatásosak, a képek nemkülönben. Jó nagy alakú album.

 

Cím: The Age of Darkness

Szerző: Caza

Rajzoló: Caza

Kiadó: Heavy Metal

Megjelenés éve: 1998.

Eredeti ár:

Formátum: A4 körüli, "félkemény" borító

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://heti5kepregeny.blog.hu/api/trackback/id/tr291163874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

~zoli79 2009.06.14. 00:42:04

Nekem is van egy Caza albumom. Ebben rövid lakótelepi sztorikat gyűjt össze. Zseniális az egész cucc! Az is NBM és Vladiéktól.

NickelADeón 2009.06.30. 08:48:15

Tudom, láttam a db.kepregeny.net-en. Írtam is, mikor meg akartál szabadulni a cuccaidtól, hogy eladod-e. Egyébként hogy ment a kiárusítás?
süti beállítások módosítása