HTML

heti5kepregeny

Teljesen személyes benyomások képregényekről, hátha előbb-utóbb összeáll az a fránya katalógus... + Gabi javaslatára kiírom, hogy egyéb képregényes dolgok is vannak már itt.

Friss topikok

  • -Szűcs Gyula-: Még mindig ez a világ legviccesebb képregénykritikája! :D (2016.12.15. 18:29) Szűcs Gyula – Budai Dénes: Cafe Postnuclear (2015)
  • NickelADeón: @woeisme815: Frissül, csak ritkán :) (2015.01.14. 10:48) Ma kaptam...
  • m.o.z.s.o.: most látom, hogy idézted a blogomat! köszönöm, és remélem, olvasóidnak is tetszett az ajánló és a ... (2014.02.16. 00:02) Mostanában nézendő...
  • woeisme815: Ritka ma az olyan blog, ahol nem cserélik le a mondatban egy-egy szép magyar szavunkat angolra. Ör... (2014.02.03. 20:35) Bolhás leszel...
  • Bayer Antal: Hát ez valóban nagyon szép fogás, és igen, érdekli a Képregénymúzeum blogot. :) Amennyire utána t... (2014.01.15. 11:15) 1936-ból a bolhapiacon

Linkblog

Trillian és az ÚBA

2009.07.01. 10:02 NickelADeón

Négy éve még a Lónyai utcában találtam rá a Trillian boltocskára, mely hangulatos volt nagyon, főleg, hogy apukám abba az utcába járt általánosba, és nagymamám se lakott messze, az Imre utcában látogattuk meg őt időnként. Grifter úgy viselkedik, mintha nem szeretné a vevőket, ami kereskedőtől kicsit fura. Kedves szavakat, mosolyt nem tesz a fóliába, társa viszont mindig mosolyog, „Hogy van, uram?” felkiáltással üdvözöl, és bár biztos vagyok benne, hogy nem érdekli, mi újság velem, úgy tesz, mintha… Régivágású mókusként ez nekem fontos. Mostanára már a Rákóczi Centerben.

A Rákóczi Center pedig nagyon veszélyes helyen van, Pest Top3-as legrondább terétől, a Blahától pár méterre, úgyhogy olyan képregényrajongók, akik ha rosszkedvük van, képregénnyel oldják a hangulatot, különösen vigyázzanak.

Azért vannak előnyei az előfizetői státusznak, többek közt mikor még Egerben laktam, körülményesebb volt az utazás, és négy év előfizetői lét alatt egyszer se szólt, hogy ugyan hozzam már el a cuccokat, pedig volt hogy fél évig nem jöttem Pestre. Bár sok kár nem érte a ház elejét, hiszen 3-4-5 sorozatnál sose rendeltem egyszerre többet. A New Avengers-t 1-től 52-ig vásároltam tőle, rendeltem még Legends of the Dark Knight-ot, amíg meg nem szűnt, és egy nagyon-nagyon jó rész is beleesett a szórásba, a 197-199, Blaze of Glory című történet Will Pfeifertől és Chris Weston jó angol rajzolótól. Aztán Incredible Hulk, House of M, Secret Invasion, Agents of Atlas, meg egyebek landoltak a polcomon onnan. Kötetet nem vettem ott.

Aztán nemrég változtak életkörülményeim, és az a havi pár ezer forint is kell, úgyhogy megszüntettem az előfizetésemet. Az NA-t nem igazán bánom, többet vártam tőle, de számomra nincsen íve a sztorinak, sodródik a csapat, szóval nem egy Astonishing X-men. Bár az SI-vel Bendis megpróbálta utólag megmagyarázni a dolgokat, és felfűzni egy ívre a sztorit, de nekem valahogy kicsit büdös a dolog. Persze ez (is) jön ki magyarul, és magyarul – jó fordítás esetén – mindent jobb olvasni, de ami megvan angolul, azt csak ritkán veszem meg újra.

Pedig jó a csapat, de valahogy úgy érzem, egy olyan író, aki nem nyolcvan évre tervez előre, és ennek veti alá sorozatait, többet ki tudna  hozni belőle. Bendis rátelepszik a füzetre, pedig ahogy a rajzolókat váltogatják (ez is hiba szerintem) pár számok után, úgy az írókkal is lehetett volna kísérletezni, és valami jobbat, maradandóbbat kihozni ebből a vonalból.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://heti5kepregeny.blog.hu/api/trackback/id/tr21219538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása