HTML

heti5kepregeny

Teljesen személyes benyomások képregényekről, hátha előbb-utóbb összeáll az a fránya katalógus... + Gabi javaslatára kiírom, hogy egyéb képregényes dolgok is vannak már itt.

Friss topikok

  • -Szűcs Gyula-: Még mindig ez a világ legviccesebb képregénykritikája! :D (2016.12.15. 18:29) Szűcs Gyula – Budai Dénes: Cafe Postnuclear (2015)
  • NickelADeón: @woeisme815: Frissül, csak ritkán :) (2015.01.14. 10:48) Ma kaptam...
  • m.o.z.s.o.: most látom, hogy idézted a blogomat! köszönöm, és remélem, olvasóidnak is tetszett az ajánló és a ... (2014.02.16. 00:02) Mostanában nézendő...
  • woeisme815: Ritka ma az olyan blog, ahol nem cserélik le a mondatban egy-egy szép magyar szavunkat angolra. Ör... (2014.02.03. 20:35) Bolhás leszel...
  • Bayer Antal: Hát ez valóban nagyon szép fogás, és igen, érdekli a Képregénymúzeum blogot. :) Amennyire utána t... (2014.01.15. 11:15) 1936-ból a bolhapiacon

Linkblog

Hagyj el - egy képregényt

2010.04.16. 12:59 NickelADeón

Az az ötletem támadt, hogy a képregény népszerűsítésére, és főleg a 6. Magyar Képregényfesztivál reklámozására elhagyok április 21-től május 21-ig kétnaponta 1 képregényt. (Ennyi belefér.) Valószínűleg Budapesten leszek közben, lehet, hogy Egerben is egy kicsit. Hely van bőven a világban, itt-ott leteszek a gyűjteményből egy-egy újságot, füzetet (könyvet azért nem - na, majd meglátjuk).

A képregényekben hagyok egy cetlit, melyen az lesz, hogy 6. Magyar Képregényfesztivál, hogy helyszín, Gödör, és még a Képregény Karika-túrát is reklámozom majd valahogy.

Mit szóltok?

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://heti5kepregeny.blog.hu/api/trackback/id/tr361926637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mimus 2010.04.17. 09:41:50

Azt hogy ez egy ki*ottul idióta ötlet

1csacso 2010.04.17. 15:43:34

mimus:
Egy ifjú lány (vagy fiú?) fogalmazhatna, írhatna kicsit „szebben” is!

Érdekes ötlet, nekem tetszik. Ha még Lacinak is jó játék és mint írja belefér a keretbe, részemről hajrá, tessék csinálni! ;)
Az egészséges, friss, új ötletek is erősségei az oldal - blog gazdájának, ja ezért is járok erre rendszeresen.

mimus 2010.04.18. 11:50:42

hoppá elnézést kérek de ez történik ha idegen felhasználók ülnek gépemhez és visszaélnek az elmentett jelszavakkal
de ettöl függetlenül ez tényleg béna ötlet

nuklearis_baromfi · http://nuklearispillanatok.blogspot.com 2010.04.20. 08:15:42

Szerintem jó ötlet! Sőt, lehet, hogy én is követem a példát valamikor. Úgyis annyi olyan képregényem van, ami inkább csak a helyet foglalja. Hátha más meg rácsodálkozna kicsit.

Szóval én támogatom.

mimus 2010.04.21. 15:24:51

Ha annyi felesleges képregényetek van KÜLDJÉTEk el nekEM

mimus 2010.04.21. 17:19:15

vicces lesz ha maglát majd egy zsaru ahogy leteszel egy képregényt azt hiszik terorrista vagy vagy pedofil bunkó viágy ecsém

nuklearis_baromfi · http://nuklearispillanatok.blogspot.com 2010.04.25. 02:43:22

Mimus: Ha neked adnánk, az nem lenne ugyanaz, mert neked mán ezek szerint nem kell felkelteni az érdeklődésedet. De ha gondolod, mondjuk három darabot egye fene, átadhatok neked, mert ilyen megnyerő a stílusod.

Hova küldjem, haver?

Nostro · http://www.flickr.com/photos/terraflex/ 2010.04.26. 00:31:40

Szerintem meg nem béna ötlet. Max nem annyira hatékony, de az az ember aki megtalál egy ottfelejtett füzetet, az biztos egész másként fog tekinteni magára a képregényes "társadalomra" (ha van olyan egyáltalán).
Nem is tudom különben mi lehetne olcsó, hatékony, látványos és megragadó gerilla népszerűsítési akció. Az biztos, hogy NickelADeón módszere már megvan.
Milyen lehetne még? Ötletek?

grayer 2010.05.10. 14:59:34

en mar kettot el is hagytam neki :) az egyikre nem is emlekszem tisztan hogy hol, ez az igazi elhagyas

Kingpin 2010.05.14. 09:25:54

Na, 20 év után végre sikerült olyan nicket találnom, ami még nem volt foglalt és beléphettem. :) Hogy a Tomi foglalt volt, az nem lepett meg nagyon, de hogy a Kaine is?
Na mindegy, sok jó cikket olvastam, némelyikre muszáj reagálnom. :)

Ez például egy tök jó ötlet. Egyszer régen én is csináltam hasonlót.
nb: :DD
süti beállítások módosítása