HTML

heti5kepregeny

Teljesen személyes benyomások képregényekről, hátha előbb-utóbb összeáll az a fránya katalógus... + Gabi javaslatára kiírom, hogy egyéb képregényes dolgok is vannak már itt.

Friss topikok

  • -Szűcs Gyula-: Még mindig ez a világ legviccesebb képregénykritikája! :D (2016.12.15. 18:29) Szűcs Gyula – Budai Dénes: Cafe Postnuclear (2015)
  • NickelADeón: @woeisme815: Frissül, csak ritkán :) (2015.01.14. 10:48) Ma kaptam...
  • m.o.z.s.o.: most látom, hogy idézted a blogomat! köszönöm, és remélem, olvasóidnak is tetszett az ajánló és a ... (2014.02.16. 00:02) Mostanában nézendő...
  • woeisme815: Ritka ma az olyan blog, ahol nem cserélik le a mondatban egy-egy szép magyar szavunkat angolra. Ör... (2014.02.03. 20:35) Bolhás leszel...
  • Bayer Antal: Hát ez valóban nagyon szép fogás, és igen, érdekli a Képregénymúzeum blogot. :) Amennyire utána t... (2014.01.15. 11:15) 1936-ból a bolhapiacon

Linkblog

Kacsák

2010.07.27. 12:35 NickelADeón

Ezekbőla Pusztító Kacsát és a Mi a kacs?-t nem olvastam, csak gondoltam, milyen műveletlenség, ha ezeket kihagyom.

Úgyhogy itt egy lista is valahol elbújva.

Extraként vendégszerepel Ágoston (saját honlapjának fejlécével), remélem a többiek nem veszik zokon, és nem lesz "sok kacsa baromfit győz".

http://seriewikin.serieframjandet.se/index.php/Lista_%C3%B6ver_ankor_i_serier

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://heti5kepregeny.blog.hu/api/trackback/id/tr532179675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mimus 2010.07.27. 20:13:22

jól látom kirby van oda írva?

nuklearis_baromfi · http://nuklearispillanatok.blogspot.com 2010.07.30. 10:24:59

Köszi az említést, bár valóban nem értem, hogy kerültem a sok kacsa közé. Ha mondjuk párhuzamot vontál volna Howarddal, az részint indokolná a jelenlétem, részint pedig nem lenne alaptalan.

Különben nem lehetne, hogy ezekhez a képekhez egy-egy mondat megjegyzést is fűzz? Márminthogy kikezek-mikezek? Howard és Destroyer Duck azért megérne egy-egy misét szerintem. Nem hinném, hogy mindenki vágja a témát.

De mindenesetre megtisztelő így vagy úgy.

NickelADeón 2010.07.30. 10:44:58

Lehetett volna a cím "Akik kitörtek a baromfiudvarból", és akkor már...
Még egy posztra majd előszedem a képregényekben szereplő híres kócsagokat, gémeket és flamingókat, és akkor írok egyet a kacsákról is. (Ez a Howard filmvásznon nagyon félelmetes volt nekem, látszott, hogy egy törpe ember van beöltöztetve egy merev tekintetű műkacsának, amin látszott, hogy nem olyan finom, puha a tolla-szőre, mint az eredetinek, hanem valami műanyagféle, szinte féltem. Csak 1-2 képregényem van, amiben találkoztam vele. Destroyernél nekem is a wikihez kell fordulni, azon kívül, hogy Kirby rajza és az Eclipse adta ki. Velük utoljára akkor találkoztam, mikor a Komikonban nyitás után ingyen adtak bizonyos vásárlásnál cuccokat, úgyhogy a színvonalról van elképzelésem. (Kacsa se**e alatt?)

nuklearis_baromfi · http://nuklearispillanatok.blogspot.com 2010.07.31. 13:13:54

Na, jó. Most már legalább tudom, hogy amikor a börzén végre visszaadom a Justice League füzeteidet, mit fogok cserébe kölcsönadni. :-) Howard szerintem be fog jönni neked. :-)

mimus 2010.07.31. 23:49:37

Justice League jöhet egyből a markomba

de amúgy igaza van én is mondtam már neked tööbet is írhatnál mert nem sok minden van azon kívűl h felraksz pár képet vagy másoldalakat reklámozol így nem leszünk jóban NickelADeón
Amúgy most jöttem haza a moziból Kick Assről nagyon Badass nézzétek meg ti is ne legyetek csúnya rossz kisfiúk akik a netről lopják.

nuklearis_baromfi · http://nuklearispillanatok.blogspot.com 2010.08.08. 01:29:07

Ázze, már megint ez a Mimus.

Figyejj, a Dzsasztiszlíget nem neked ígértem, hanem Nickel kolléga adott kölcsön párat a múltkorjában, azt adom neki vissza.

Deviszont: a múltkor annyira kiakadtál a képregényosztogatáson. Ha jössz a következő rendezvényre nagyon szívesen hozzádvágok pár olyan képregényt, ami már nem kell nekem - ingyé. Csak a helyet foglalják.

Majd szólj, hogy jössze, vagy keressmeg fészbúkon/iviven.

Kikesszt nem láttam még, de tervbe van véve. Kösz.

Ekszcelzior.

mimus 2010.08.08. 14:36:14

Bakker pedig én csak vicceltem de most már kimondtad nem szívhatod vissza :D
süti beállítások módosítása