HTML

heti5kepregeny

Teljesen személyes benyomások képregényekről, hátha előbb-utóbb összeáll az a fránya katalógus... + Gabi javaslatára kiírom, hogy egyéb képregényes dolgok is vannak már itt.

Friss topikok

  • -Szűcs Gyula-: Még mindig ez a világ legviccesebb képregénykritikája! :D (2016.12.15. 18:29) Szűcs Gyula – Budai Dénes: Cafe Postnuclear (2015)
  • NickelADeón: @woeisme815: Frissül, csak ritkán :) (2015.01.14. 10:48) Ma kaptam...
  • m.o.z.s.o.: most látom, hogy idézted a blogomat! köszönöm, és remélem, olvasóidnak is tetszett az ajánló és a ... (2014.02.16. 00:02) Mostanában nézendő...
  • woeisme815: Ritka ma az olyan blog, ahol nem cserélik le a mondatban egy-egy szép magyar szavunkat angolra. Ör... (2014.02.03. 20:35) Bolhás leszel...
  • Bayer Antal: Hát ez valóban nagyon szép fogás, és igen, érdekli a Képregénymúzeum blogot. :) Amennyire utána t... (2014.01.15. 11:15) 1936-ból a bolhapiacon

Linkblog

Joost Swarte kiállításmegnyitó LOffice múlt hét péntek

2011.05.02. 15:57 NickelADeón

Hát történt egy érdekes dolog, ami arra utal, hogy ne játsszunk másokkal.

Tegnap össze akartam állítani egy "képelrontós" képet, amin összevágtam volna azokat a kép szélén csellengő, elkapott pillanatokat, melyek egy jól komponált képet is tönkrevágnak. Akadtak itt is példák, volt egy muki, kétszer úgy állt két képen, hogy elképedtem. Egyiken zabált, másikon vedelt - á ez nem igaz, csak úgy nézett ki.

Kivágtam meg minden, és mentéskor összeomlott a gép - Nickel, Nickel - ne nevess ki mást, mert ez lesz a vége. Úgy elszállt a gép, hogy a muki eltűnt a gépről, már csak mint szép emlék létezik valahol, egy újabb kiállításmegnyitón.

- A capo di tutti capit keresem. Ja, te vagy. Most itt az van, hogy nekünk hétre hirdették meg a kiállítást, itt meg azt mondják nyolckor lesz. Mit csináljunk egy óráig? Amit akarunk? Kösz.

Nem kis ember ez a Joost. Ilyet már Art Spiegelmantól is láttam, pedig ő se akárki.

A kiállítás installációja látványos, könnyen szállítható, de szükséges hozzá a befogadók fizikai aktivitása is.

Orvosi ügyelet, várakozás.

Szimpatikus vendég.

Figyelmes vendég.

Halmos Ádám ebben a percben ért ide az Elvis-kötettel, és mutatja Joost-nak. Ha ilyen nagy öröm a képregénykiadás, lehet én is belevágok. (Innen vágtam le emberünket)

A nyugdíjasklub (ők is hétórás kezdést tudtak, így a pogácsák és a bor hamar elfogyott) helyét átvette az érdeklődő holland-diaszpóra, meg a többi érdeklődő/szimpatizáns.

Egy kiváló portré Joost Swarte-ról.

És egy kiváló portré Typexről. A dedikációjára annyit írt: "But I'am too drunk now." Aszonta sörözni szokott, itt meg csak bor volt. (Mégis maradt egy kicsi)

Marcel Ruijters.

Akire még Csordás Dani is vár.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://heti5kepregeny.blog.hu/api/trackback/id/tr202871938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nuklearis_baromfi · http://nuklearispillanatok.blogspot.com 2011.05.02. 19:47:04

Köszi a tudósítást!

Kár, hogy nem lehettem ott...

Viszont ez a két mondat ez mit jelent?:

"Nem kis ember ez a Joost. Ilyet már Art Spiegelmantól is láttam, pedig ő se akárki."

Nem értem...Nem értem...:-(

zhal 2011.05.02. 21:34:29

Gratula, tök jó képes tudósítás lett!

NickelADeón 2011.05.03. 09:16:22

Ágoston: Hát hogy sokakhoz hasonlóan ő is tervezett New Yorker-címlapot, ami gondolom valahol nagy elismerés.

lonesloane 2011.05.03. 12:29:55

Milyen csinos ez a Marcel... :) kár, hogy nem lehettem ott veletek..

-csacso- 2011.05.05. 02:59:24

Köszi, a képesen illusztrált megnyitót!
Vannak érdekes, mókás és érdekesen mókás képek közte ;)
Orvosi ügyelet –képen az ülő néni tényleg ilyen színű volt, vagy az egy 2D –s kartonlap és a kiállítás része? :)

~zoli79 2011.06.05. 12:23:49

Laci, az a portré Joostról kurva jó!
süti beállítások módosítása