A ROHAM kiadó Johnny Fellow-val elindított populáris képregényei sorában a következő a Marketing-stratégia. Meg a Bábel verme, ami ugyancsak fain, azt majd legközelebb. Ez a Marketingstratégia című zsenialitás, ez a kiváló képi megvalósítású, trükkös „vágásokkal” és beállításokkal működő képregény a mai magyar mezőny legígéretesebb darabja! A sztori kiváló, még nem volt olyan a magyar képregénytörténetben, hogy ilyen hitelesen ábrázolták volna egy rák- és lelkibeteg egyén végnapjait. Igazi thriller valódi graphic novel formájában! A borító is baromi jó, nem is láttam még ilyen jó magyar borítót, kivéve talán a BMX-kölyökét, de még az se ilyen jó mint ez.
Kontra
Miről szól ez a képregény? Hogy kerül a nyomozó oda, ahová? És minek??? Hol van a megfejtés kulcsa? Én vagyok ostoba vagy az író írta meg rosszul, hogy nem vagyok képes összerakni a sztori végét? Lehet, hogy kéne egy cikk róla a wikire, hogy kerek legyen az egész. Pedig próbáltam megérteni, esküszöm, de ez furmányosabb mint egy Fincher-film. A képek nem rosszak, na, azokra nem lehet nagy panasz. De a jellemek! Hol vannak? Nincsenek. Ilyen egysíkú az életünk, ennyire ostoba és felületes emberek vannak hazánkban? Kiderül egyáltalán, mi folyik itt? Jó, az „összeesküvés” világos. Hogy a kocsmáros meg hogy a többi. De az a pár szál, amiről nem derül ki semmi, tönkrevágja az egészet. Kár, hogy megvettem, mert ráadásul nagyon drága ahhoz képest, hogy fekete-fehér és nem is túl vastag. Talán majd legközelebb.
Cím: Marketingstratégia
Szerző: Mikó Csaba
Rajzoló: Dorcsinecz János
Kiadó: ROHAM
Megjelenés éve: 2009
Eredeti ár: 1500,- Ft
Formátum: aranyos