HTML

heti5kepregeny

Teljesen személyes benyomások képregényekről, hátha előbb-utóbb összeáll az a fránya katalógus... + Gabi javaslatára kiírom, hogy egyéb képregényes dolgok is vannak már itt.

Friss topikok

  • -Szűcs Gyula-: Még mindig ez a világ legviccesebb képregénykritikája! :D (2016.12.15. 18:29) Szűcs Gyula – Budai Dénes: Cafe Postnuclear (2015)
  • NickelADeón: @woeisme815: Frissül, csak ritkán :) (2015.01.14. 10:48) Ma kaptam...
  • m.o.z.s.o.: most látom, hogy idézted a blogomat! köszönöm, és remélem, olvasóidnak is tetszett az ajánló és a ... (2014.02.16. 00:02) Mostanában nézendő...
  • woeisme815: Ritka ma az olyan blog, ahol nem cserélik le a mondatban egy-egy szép magyar szavunkat angolra. Ör... (2014.02.03. 20:35) Bolhás leszel...
  • Bayer Antal: Hát ez valóban nagyon szép fogás, és igen, érdekli a Képregénymúzeum blogot. :) Amennyire utána t... (2014.01.15. 11:15) 1936-ból a bolhapiacon

Linkblog

Jön a csapat, 'szt mindenkit szétcsapat

2010.11.17. 14:06 NickelADeón

Egyre nehezebben vágok bele bizonyos nagy vállalkozásokba: ilyen például új szuperhőscsapatok megismerése. Ugye, adottak a régi nagy csapatok, Marvelnél az F4 (sose szerettem igazán - valószínűleg csak nem olvastam IGAZÁN jó történeteket tőlük - bár az Ultimate F4 az annak idején nálunk futó sorozatok közül a kedvencem lett, na meg eszembe jutott közben a Galactus-per is), X-men, Bosszú Angyalai. DC-nél JLA, JSA. A felnőttek.

(És ott vannak a "gonoszok", a Zsiványok Flash-béli megrázó kalandjai, a Secret Six erőszakos világa - ezek se rosszak, de nekem túl sötét a sötét oldal - aki túl sokáig néz a sötétbe, arra a sötét visszanéz - és én nem szeretem, ha néznek)

Aztán jönnek az ifjabbak. Még régen a Semic lapjaiban feltűntek az Új Mutánsok (Farkas és a többiek), ők szimpatikusak voltak, meg a Tini Titánok - ők is, de mivel nem kaptam sokat belőlük, nem is kerestem őket. Aztán jött az Új X-men, benne új, fiatal szereplőkkel, aztán az Initiative meg a többi, és számomra teljesen érdektelenné váltak a fiatalok, legifjabbak, még ifjabbak egészen Hope-ig. Young Avengers, Runaways ésatöbbi.

(A Wildstorm legendás sorozataival kapcsolatban nagy az elmaradásom.)

Ott van például a Legion of Superheroes, a 31. század szuperlégiója. Ezer arc, még szimpik is lennének, de miért vannak ennyien? Nincs időm rájuk.

Aztán nemrég beszereztem jónéhány kötetet, mintegy 11-12 db tpb-t. Teen Titans és Outsiders. A Teen Titans Geoff Jonhs, az Outsiderek Judd Winnick. A TT-vel igazán semmi baj, be lehetett kapcsolódni, és minden kötet élvezetes, minimum négycsillagos olvasmány. Az Outsiders-t a 3. kötetnél kezdtem, mert az első kettő nem volt olyan vonzó, és ez is bejött. Nem egy Geoff Jones, de azért nem volt rossz, szerintem a későbbi Secret Six sokat merített - legalább a hangulatból.

Egyszóval nehéz az ismerkedés. Gondolom, hogy minden korosztály számára gyártják ezeket a képregényeket, és az alapötlet az, hogy mindenki életkorának megfelelő csapatok iránt érdeklődjön. De minél fiatalabbak, annál kevésbé érdekelnek, pedig annak idején Franklin Richards volt az egyik legérdekesebb szereplő számomra.

Ez van. Nektek?

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://heti5kepregeny.blog.hu/api/trackback/id/tr222454881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása