HTML

heti5kepregeny

Teljesen személyes benyomások képregényekről, hátha előbb-utóbb összeáll az a fránya katalógus... + Gabi javaslatára kiírom, hogy egyéb képregényes dolgok is vannak már itt.

Friss topikok

  • -Szűcs Gyula-: Még mindig ez a világ legviccesebb képregénykritikája! :D (2016.12.15. 18:29) Szűcs Gyula – Budai Dénes: Cafe Postnuclear (2015)
  • NickelADeón: @woeisme815: Frissül, csak ritkán :) (2015.01.14. 10:48) Ma kaptam...
  • m.o.z.s.o.: most látom, hogy idézted a blogomat! köszönöm, és remélem, olvasóidnak is tetszett az ajánló és a ... (2014.02.16. 00:02) Mostanában nézendő...
  • woeisme815: Ritka ma az olyan blog, ahol nem cserélik le a mondatban egy-egy szép magyar szavunkat angolra. Ör... (2014.02.03. 20:35) Bolhás leszel...
  • Bayer Antal: Hát ez valóban nagyon szép fogás, és igen, érdekli a Képregénymúzeum blogot. :) Amennyire utána t... (2014.01.15. 11:15) 1936-ból a bolhapiacon

Linkblog

Idén

2011.03.16. 10:34 NickelADeón

Ahogy írtam valamikor, az idén még nem sok képregényt vettem.

De kaptam már egy csomót.

Cikkekért kaptam néhány recenziós példányt, ezeknek nagyon örülök, ilyen volt az Usagi, a Pinkhell, Nero Blanco Comix, Buborékhámozó, kedvezményesen a Héraklész.

Ezen kívül kifizettem néhány tavalyi dolgot, Outsiderseket, Teen Titanokat, meg mellé vettem Haunted Knight-ot, ami az első Loeb-Sale képregényem (what a shame).

Külföldről is kaptam már dolgokat idén.

Van már spanyol nyelvű képregényem, méghozzá a Batman: Gothic ötödik része. Ennek érdekessége szempontomból, hogy 4 rész megvan angolul (így sikerült megszerezni), és épp ez hiányzott, amit Eszti hozott Madridból. Eszti amúgy már hozott Marokkóból is képregényt, Supermant.

Most pedig a híresneves Szederkényi Bella (Orsolya című animációja több díjat megnyert) ajándékozott meg egy Baltic Comic Magazine #6-tal, mely egy lett képregényválogatás, mert egy kicsit vigyáztam Ljuba kutyára, meg a Gellért-hegyre is felvittük Gabival.

Szkennelek is, mert érdekes!

 

 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://heti5kepregeny.blog.hu/api/trackback/id/tr52743658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NickelADeón 2011.03.17. 11:06:51

Nagymester!
Terminátor 2 óta mindenki tud. Én is.
Maga is?

mimus 2011.03.17. 16:55:16

Eszembe jutott a theme songja "Tütü tü tütü"

Sanosuke 2011.04.28. 21:28:42

én nem nagyon kapok képregényeket, csak ha megveszem magamnak :D
süti beállítások módosítása